پیچ آلن

 

اگر با پیچ های آلنی سر و کار دارید به احتمال زیاد اسم پیچ آلنی سر تخت به گوشتان خورده است.

پیچ های آلنی در انواع مختلفی ساخته می شوند که هر کدام یک نیازی را رفع می کنند. یکی از همین پیچ های آلنی، نوع سر تخت ان است.

به دلیل داشتن سر صاف به این پبچ ها، سرتخت گفته می شود.

انواع مختلف پیچ های آلنی توسط ما در اختیار خریداران محترم قرار می گیرد و شما می توانید برای گرفتن مشاوره و یا قیمت با ما در تماس باشید.

ما افتخار می کنیم که بزرگترین مرکز فروش پیچ های آلنی را دارا بوده و همواره بهترین کیفیت این قطعات مهم را در اختیار نیازمندان قرار داده و می دهیم.

تفاوت پیچ آلن سر خزینه با آلن سرتخت

پیچ های آلنی سرتخت دارای سر صافی هستند که در مواردی که نیاز هست تا سطوح، هم سطح یکدیگر باشند،مورد استفاده قرار می گیرد.

لازم به توضیح است که استحکام این نوع پیچ زیاد نبوده و برای اتصالات با نیروی بالا بهتر است استفاده نشوند. در این نوع پیچ حتما باید از آچر آلنی استفاده کرد.

پیچ های آلن دارای چندین نوع به این صورت می باشد:

  • استیل
  • پیچ آلن خشکه
  • پیچ آلن فولادی
  •  پیچ آلن مغزی
  • داکرومات

که هر کدام متریال مختلف و مصارف مختلفی دارند.

آلن سر خزینه هم همانند سر تخت دارای سر صافی است که گل پیچ ان به دو صورت است: یکی آلنی و دیگری پیچ گوشتی خور.

پیچ های سر خزینه ای در استاندارد های مختلفی تولید می شوند که جنس های متفاوتی نیز دارند.

کاربرد های پیچ آلن

پیچ های آلن دارای چندین تنوع در شکل ظاهری هستند و همین امر مصارف مختلفی را برایشان ایجاد کرده است.

پیچ های آلن در انواع مختلف خود همواره پاسخگوی نیاز های صنعتی و خانگی زیادی هستند اما همه ی آن ها دارای شش گوش می باشند. پیچ های آلن به دلیل یزرگی خود، استقامت بیشتری را در اتصالات به وجود می آورند و در زمانی که قطعات نیاز به بست محکمی دارند این پیچ ها بسیار به کار می آیند.

در گذشته این پیچ ها در اندازه هایی تولید میشد که زیاد مورد پسند کاربران نبود اما از سال۱۹۶۰ تحولی در تولید آن صورت گرفت که استفاده ی آن را بسیار گسترده کرد. و از آن موقع استاندارد هایی برایش تعیین شد که هنوز هم پا بر جاست. پیچ های آلن در صنایع متنوعی از جمله پتروشیمی، ساختمان سازی، نفت و گاز، پل و شهر سازی و… مورد استفاده دائمی قرار می گیرند و البته در مصارف خانگی نیز جایگاه خود را دارا می باشند.

فروش اینترنتی پیچ های آلن

پیچ های آلن در کشورمان به دو صورت متریک و اینچی مورد خرید و فروش قرار می گیرد.

شما می توانید بنا به نیاز خود، پیچ آلنی خود را پیدا کرده و خریداری کنید و اگر برای این کار نیاز به مشاوره و کمک داشتید می توانید از متخصصان ما بهره بگیرید.

پیچ های آلنی در مراکز مختلفی چه به صورت حضوری و په غیر حضوری اماده ی فروش هستند اما اگر پیشنهاد ما را بخواهید ما به شما خرید اینترنتی را گوشزد می کنیم تا در وقت و هزینه ی شما صرفه جویی بشود و همین طور بهترین کیفیت را از میان انبود تولید کنندگان پیدا کنید.

زیرا همان طور که آگاهید کیفیت در این قطعات بسیار حائز اهمیت است  می تواند بی خطر بودن اتصالات شما را تامین کند.

خرید مستقیم انواع پیچ آلن

خرید از واسطه ها همیشه انسان را متحمل هزینه های گزافی می کند و این واسطه ها همواره به دنبال سود و منافع خود هستند.

اکثر افراد به دنبال راهی هستند که با حذف واسطه ها، خرید ارزان تر و راحت تری را از خود تولید کننده داشته باشند ولی این امر در همه جا میسر نیست.

ما با افتخار، خرید مستقیم انواع پیچ و مهره را راه اندازی کرده ایم تا مشتریان عزیز بتوانند با قیمت پایین تر، بهترین محصول درخواستی خود را تهیه کنند