پیچ و مهره خروسکی یکی دیگر از انواع پیچ و مهره و اتصالات می باشد که در سایت ای پیچ بهفروش می رسد پیچ و مهره خروسکی را در جنس ها و گرید های مختلف را می تواید از ما تهیه و خریداری نمایید.

پیچ و مهره خروسکی

پیچ خروسکی ، استوانه ای رزوه شده می باشد که رزوه آن ماشینی می باشد و برای  اتصال دو قطعه به یکدیگر یا یک قطعه به محل مشخص استفاده می شود و اغلب برای محکم  شدن از مهره استفاده می شود و گل پیچ آن با توجه به اسم پیچ مانند تاج خروس می باشد که از همین تاج خروس برای محکم کردن پیچ استفاده می شود و اغلب برای باز و بسته کردن نیازی به استفاده از آچار و پیچ گوشتی ندارد . مهره های خروسکی دارای دو زایده بالا آمده با لبه نرم هستند که به راحتی می توان با دست ، قسمت سوراخ مهره را روی پیچ گذاشت و با دست آن را به سرعت حول پیچ چرخاند . باز کردن آن نیز اگر زیاد سفت نشده باشد و یا پیچ زنگ نزده باشد کار آسانی است . اکثر پیچ های خروسکی آبکاری شده و سفید هستند.

ویژگی های پیچ و مهره خروسکی

  • جنس این پیچ و مهره های خروسکی معمولا از آهن یا استنلس استیل می باشد
  • در دو گرید استیل ۳۰۴ و ۳۱۶ تولید و مورد استفاده قرار می گیرد   .
  • برای تولید و به کارگیری پیچ و مهره خروسکی استانداردهای مختلفی نظیر astm یا din یا iso وجود دارد
  • یکی از پرکاربردترین استانداردها برای پيچ و مهره خروسکی din 316 می باشد
  • پیچ خروسکی از رایج ترن اشکال پیچ و اتصالات می باشد و معمولا در صنایع قطعه سازی استفاده می شود

قیمت خرید پیچ و مهره خروسکی

قیمت خرید پیچ و مهره خروسکی در سایت ای پیچ بسیار مناسب و نسبت به سایر مراکز از قیمت پایین تری برخوردار است این نوع پیچ و مهره ها در دو صورت عمده و خرده به فروش می رسد لیست قیمت انواع پیچ و مهره خروسکی را در سایت ما می توانید مشاهده کنید.